همین حالا جنگ غزه را متوقف کنید!

فرح نوتاش                 جبهۀ جهانی ضد امپریالیست            قدرت زنان           08.02.2024

جهان با دقت نظاره گر و نگران کابوسی است که نزدیک به وقوع است و برای متوقف کردن روند آن  مدتی است که تظاهرات می کند. بدون هیچ واکنشی از طرف آمریکا و اسرائیل.

در انعکاس از جنگ غزه،  امروز در اتریش و دیروز در انگلستان، خبراز افزایش نفرت از جهودان، و ریختن خون بیشتری از بی گناهان بوده است. 

نه تنها در معبر دریای سرخ، تجارت جهانی به علت حملات حوتی ها برای متوقف کردن بمباران های اسرائیل  در غزه، نا امن شده است، بلکه خیزش امواج آشفته، خبر از تبدیل آنان به طوفان عظیمی از خون مردمان بی گناه در تمام جهان می دهند. هم اکنون نفرت از جهودان دنیا در حال افزایش است. نفرتی که مسئول آن آمریکا و اسرائیل هستند.

واقعیت این است که، جهان متعلق به آمریکا و اسرائیل نیست، که هر کاری که بخواهند با آن بکنند!

اسرائیل بی وقفه در حال کشتن مردم بی گناه غزه است. و آمریکا با وتو کردن قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف جنگ، اقدام علیه خواست جهانی می کند.

در اینجا جهانی که با چشمانی باز شاهد سلاخی روزانه ملتی بوده ، تحملش نادیده گرفته شده است.

شما نمی توانید فقط  بکشید و بعد بگوئید عکس العملی نشان ندهید! جهان واکنش نشان خواهد داد! این یک واقعیت کتمان ناپذیر است.

فقط تعداد 27000 کشته و 100000 زخمی و 19000 کودکان یتیمی که کسی نیست که از آنان محافظت کند نیست. اسرائیل با 4 ماه گرسنگی دادن به ملتی، باعث زخمهای ابدی در دستگاه گوارش بیش از 2 میلیون نفر شده است. اسرائیل صدمه شدید به روان و وجدان انسانی جهان وارد کرده است. 

مردم از خود می پرسند، آیا انسان هستند؟! که ایستاده و نظاره گر دفن روزانه و شبانه مردم بی گناه در زیر آوار بمباران هایند!

نفرتی غیر قابل تصور علیه آمریکا در حال افزایش است! آمریکا صاحب این دنیا نیست که سیاست خارجی کثیف خود را به جهان تحمیل کند.

آمریکا باید بداند که مردم جهان از سلطه جویی او بیزارند و از استعمار غیر انسانی اش متنفرند.

امروز جهان بطور کامل علیه جهان تک قطبی تحت رهبری آمریکا است. این یک نمونه بارز برای چرایی آن است. و عواقب این سلطه وحشتناک آمریکا در حال خود نمایی است. زندگی نا امن جهودان جهان، و در گیر شدن مردم در جنایت های ناخواسته، معبریست که توسط آمریکا برای تروریسم باز شده است.

نگاه به اظهارات کاندید رئیس جمهوری آمریکای جنگ افروز بکنید؛ ترامپ قول می دهد : در مقابل  هر قطره خون شهروندان آمریکایی که ریخته شود ، ما یک گالن خون خواهیم گرفت! (هر گالن

4.546 لیتر است.)

این آدم حقیر، دارد اطاعت خفت بار خود از صهیونیست ها را برای دریافت مقام ریاست جمهوری اعلام می کند. و بدین گونه است که ریاست جمهوران آمریکا ارتقاء می یابند. با وعده کشتاری مثل صهیونیست های اسرائیل!

هیچ کس از او نمی پرسد، تو فکر می کنی کی هستی که به عنوان کاندید ریاست جمهوری چنین اظهاراتی وحشتناکی را بیان می کنی؟ این واقعیت چهرۀ حقیر ریاست جمهوران آمریکاست!

نباید از آمریکا و اسرائیل درخواست شود که به جنگ پایان دهند، چون شعور درک آن را ندارند، آنان فقط حرص و طمع دارند! آن ها باید مجبور به اطاعت از خواست جهان برای متوقف کردن کشتار استعماری وحشی از مردم بی گناه در سراسر جهان بشوند.

Comments are closed.