نقدی بر بیانیه حزب کمونیست یونان درمورد

نقدی بر بیانیه حزب کمونیست یونان درمورد

“پلاتفورم ضد امپریالیستی جهان”  وموقعیت ضایع و مغشوش کنندۀ آن

فرح نوتاش                     جبهۀ جهانی ضد امپر یالیست        قدرت زنان          30 آپریل 2023

 

بحث ما در رابطه با رویدادی تاریخی که از کتاب هایی خوانده باشیم، و صحت وسقم اقعیت های آن نیست!

ما دربارۀ اموری کاملا تازه ای صحبت می کنیم که از رخدادهای معاصر ما هستند و نمی شود آن ها را کتمان کرد. جهان شاهد بوده و در دنیای بی مرز امروز، با وجود اینترنت، همه به آن امور دسترسی داشته اند.

100000 سرباز پیاده نظام روسیه، در هوای بسیار سرد 10-24 فوریه 2022 ، بطور قطع برای راندو با دختران اوکراین، به پشت مرزهای اوکراین منتقل نشده بودند!

این قلم نامه ای خطاب به  ولادیمیرزلینسکی نوشته که در تاریخ 14 فوریه 2022 به 14 سفارت اوکراین در سراسر جهان با ای میل فرستاده شده است. و من مطمئنم که زلینسکی یک یا چند تای آنان را دریافت کرده است. نامه را دوباره خدمتتان ارائه می کنم.

او با اتکاء به حمایت آمریکا، تصورغرق اوکراین در چنین فاجعۀ بزرگی را نمی کرد.

چرا روسیه دو هفته پشت مرز اوکراین منتظر بود؟

چون روسیه نه تنها واقف بر ویرانی عظیم اوکراین، بلکه در روند این جنگ، جنگ هسته ای با ناتو ، و پایان زندگی انسان بر کره خاکی را نیز در نظر داشت. روسیه در پشت مرز اوکراین، انتظار عکس العمل مثبت اوکراین، و حامیان اوکراین را داشت.

عکس العمل مثبت چه بود؟

توافق نامه صلح مینسک -1- 2014 ، توسط اوکراین و حامیانش نادیده گرفته شده بود. و متعاقب آن توافقنامه صلح مینسک-2- 2015 نیز نادیده گرفته شده بود و تذکر های بی پایان روسیه به سازمان ملل و اوکراین بجایی نرسیده بود.

روسیه امیدوار بود با انتقال 100000 پیاده نظام تا به پشت مرز اوکراین، عزم راسخ خود را برای

اجرای توافقنامه های صلح  توسط اوکراین، عملا نشان داده و ناظر جدی گرفتن توافقنامه های صلح از طرف آنان باشد. ولی ما همه ناظر بودیم جنگ برنامه ریزی شده توسط آمریکا لغو نشدنی بود.

دلیل امضای دو توافقنامه صلح مینسک 1- 2014 و توافقنامه صلح مینسک- 2 -2015، چه بود؟

توقف حملات بی وقفه مسلحانۀ فاشیست های باندرای اوکراین، به مردم دنباس بود.

از مردم استان دنباس، لوهانسک و دونتسک که روس هستند، تا قبل از ورود سربازان روسیه به اوکراین، 15000 نفر توسط فاشیست های اوکراین کشته شده اند.

در 24 فوریه 2022 ، لشکر روسیه مجبور به ورود به اوکراین برای دفاع ازجان مردمی بود که در خانه و وطن شان، هیچ رحم و شفقتی به آنان نمی شد.

این وقایع تلخ ، که همراه با پیشروی بی وقفه ناتو، از تمام جهات به طرف روسیه بود، دلایل حقیقی حمله روسیه به اوکراین بوده است، که در مقالۀ حزب کمونیست یونان عمدا نادیده گرفته شده اند و غایب هستند. و فضاحت بار تر این که، کسانی که خود را کمونیست می خوانند، مرگ 42 کارگر اوکراینی را که در “اودسا ” در اتحادیه کارگری، فاشیست ها در را برویشان قفل کرده و همه را زنده زنده سوزاندند را نادیده می انگارند. مرگی که هرگز انسان ها فراموش نخواهند کرد.

و جالب این که حزب کارگر یونان آن را نادیده گرفته و گوشت و خون آن کارگران مظلوم اوکراینی برایش ارزشی نداشته است.

دلائل جدی برای انتقاد از روابط دوستانۀ روسیه و چین با رژیم ملا، و طریق نادیده گرفتن رنج و بدبختی توصیف ناپذیر ملت ایران تحت سلطه وحشتناک رژیم ملا موجود است. ولی آن هرگز نباید باعث نادیده گرفتن زندگی وحشتناک و رنج عظیم مردم دنباس بشود. 

تا روز که بطور کامل فهمیده نشود، که یک خانوادۀ بزرگ در روی کره خاکی زندگی می کند و ما همه باید تعهد کاری برای شادمانی همه آنان داشته باشیم، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

نمایندۀ چین در شورای امنیت سازمان ملل هنوز از ملت ایران، بخاطر توهینی که به آنان کرده است، عذر خواهی نکرده است. که گفت: رژیم ملا هر طور که خودش بخواهد می تواند اپوزیسیون ایران را خاموش کند!

این همه دختران کور، کشته، زنان و مردان شکنجه شده در تظاهرات ایران می شود رویدادی با توافق

 کشور کمونیستی-کاپیتالیستی چین تلقی شود. پیمان شانگهای هیچ ممنوعیت ورودی برای ملایان

جنایتکار مافیا ندارد.

وعده های نسیه فردا هرگز پذیرفته نخواهد شد، اگر حمایت نقد امروز نباشد.

زمانیکه مردم ایران در گرسنگی زندگی می کنند، ملایان تمام ارز ایران را به بانکهای کانادا برای فردای خودشان دارند واریز می کنند. چین و روسیه دوستان آنان هستند، بجای این که از مردم ایران حمایت بکنند.  

در مصاحبۀ خانم انگلا مرکل ، صدراعظم سابق آلمان در ژانویه 2023 ، او به وضوح اقرار کرد که دو توافقنامه صلح 2014 و 2015 مینسک برای خرید وقت برای آماده شدن ارتش اوکراین منعقد شده اند. یک جنگ افروز واقعی! کسی که شرف ندارد و از توافقنامه های بین المللی برای فریب ملل و مردم جهان سوء استفاده می کند.

مسئله این مخمصه بزرگ جهانی، حضور نفوذی های بسیار در میان چپ جهان است. چرا باید چپ ها چشم خود را بر روی واقعیت های مشخص و معین ببندند و این همه دلایل غیر حقیقی را ارائه دهند تا روسیه و چین را مساوی با آمریکای جنگ افروز حریص غیر قابل درمان بکنند؟

آنان کمونیست نیستند. برای کمک به آمریکا، آنان همسان کننده گان اند.  

 

www.farah-notash.com

Women’s Power

 

به پرزیدنت اوکراین ولادیمیر زلنسکی

فرح نوتاش                 جبهۀ جهانی ضد امپریالیست                قدرت زنان

  وین  14. 02 2022

 

همواره کشورهای قدرتمند نیستند که تصمیمات حیاتی را می گیرند.

بعضی اوقات، در لحظات اضطراری، مثل حالا، تصمیم کشوری با قدرت کمتر می تواند سرنوشت ساز باشد. 

شما می توانید قهرمان این لحظات سرنوشت ساز جهان بشوید.

با عشق برای صلح پایدار با ملت کبیر روسیه، پیشقدم شوید. ملتی که بخش جدایی ناپذیر از گوشت و خون ملت اوکراین است.

ملت کبیری که شریک رنجهای تاریخی، مبارزات، تلاشهای امید و ساختن فردای بهتر، در کنار ملت اوکراین بوده است. همواره

غیر ممکن است، جهان هرگز تحمل خونریزی بین یک ملت ، که امروز دو ملت شده است را ندارد. و بی تابانه منتظر قیام شجاعانۀ شما برای اتحادی پایدار است.

شما و دولتتان، قهرمانان ابدی این حمایت والای از صلح خواهید شد. شما حالا با روسیه تماس بر قرار کنید.

همه می دانند که آمریکا خبره در تبدیل افراد و ملت ها به لشکر نیابتی و ارزان خود است.

ناسیونال سوسیالیست های اوکراین، هرگز نباید اشتباه بزرگ هیتلر را فراموش کرده و آن را دوباره مرتکب شوند و یا اینکه خود را در معرض سوء استفاده، توسط آمریکا قرار دهند. و باید بدانند که با تکرار همان اشتباه تراژیک، نامشان، نه به عنوان قهرمان، ، که به عنوان جوکر در تاریخ ثبت خواهد شد.

تکرار یک اشتباه، شجاعت و دلیری نیست. سادگی و بلاهت محض است که از تاریخ نیاموزیم و همان اشتباه را دوباره مرتکب شویم.

جهان می داند که آمریکا و ناتو درحال سوء استفاده از کشورهای کوچکتر اتحاد جماهیر شوروی سابق هستند تا روسیه را به قطعات کوچکی خرد کنند. شما و دولت اتان آن  کولی دهنده، به آمریکا نباشید. شما نیاز به اسلحه و حمایت آمریکا ندارید، لطفا فقط تاریخ را بیاد بیاورید.

 

جهان نیاز به قهرمانان جوان و دلیر و قدرتمند دارد

آمریکا در آنسوی کرۀ زمین، فتنه در اروپا را متوقف کند

زنده باد اروپای مستقل

 

www.farah-notash.com

Women’s Power

 

Comments are closed.