!محمد اسماعیل کوثری،همگی حق دارید که بترسید

محمد اسماعیل کوثری،همگی حق دارید که بترسید!

جبهۀ مردم برای نجات ایران – خط سوم – نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره 111

بیست وچهارم تیر= 15 جولای 2023

 

پاسدار محمد اسماعیل کوثری ، تمام هم ردیفان شما و خود شما همگی حق دارید که بترسید. چون بخوبی به عملکرد خود واقفید. ولی حالا از موضع پیروزمندان حرف می زنید!

قتل عام مردم بی سلاح که دال بر مقاومت و پیروزی شما نیست.

نشان بی سلاح بودن مردم و بی وجدان بودن رژیم شماست که مردم بی سلاح را به رگبار می بندید. و مهر ننگی است که تا ابد بر پیشانی شما خواهد ماند.

حکومت شما بر ماشه تفنگ، متکی است نه بر عشق مردم.

شما با سخنان مرحبا خودم، سعی می کنید خاک بر چشمان مردم بپاشید. ولی کار از این حرف ها گذشته است. این رژیم پایگاه مردمی ندارید. فقط به زور اسلحه ، مثل قلدورهای قمه کش دارد امروز را فردا می کند. با اقیانوسی از آب هم نمی توان چرک نفرتی را که در دل مردم ایران، از تک تک شارلاتان های رژیم ملا ایجاد شده، شست.

این رژیم  نه در روستا ، نه در شهر، و نه در جهان ، نه محبوبیت دارد ، نه مقبولیت دارد و نه قانونیت.  شما هیچکدام منتخب ملت ایران نیستید. از رهبر دزدان گرفته تا خود شما.

شما پاسدارانی بودید که به مردم خود خیانت کردید. شما جوانان بی سوادی بودید که از بی کاری سر کوچه ها جمع می شدید. نه کار داشتید و نه دانشجو بودید. تحصیلات همگی اتان زیر دیپلم است. از جنوب شهرها به کمیته ها راه یافتید و پاسدار شدید و چاکری نوکران استعمار را، با جان و دل پذیرفتید.

در دزدی و خیانت به مال مردم و رانت خواری و شکستن پشت تولید داخلی روی دست هم بلند شدید.

افتخارتان به چیست؟ تکیه گاه معنوی شما کدام است؟ فاتحان کدامین عرصه سازندگی هستید؟

با تکیه به یک مشت بچه بسیجی که با قرص های روان گردان و اسلحه، همراه اراذل و اوباش در لباس شخصی، به جان مردم به ستوه آمده انداختید، امروز صحبت از امتحان وفاداری به حکومت

می کنید!

در جنگ جهانی دوم ، پاریس درعرض یکروز به فتح هیتلر در آمد، ولی آیا این بدان معنا بود که مقاومت مردم فرانسه در هم شکسته شد؟ و آیا این فتح، حقانیت و محبوبیت هیتلر را هم به همراه داشت؟

اگر امروز باز بر طبل سلطه می کوبید، شما قائم به ذات نیستید، تکیه بر اسلحه و بر اراذل و اوباش دارید. شما همگی حق دارید که بترسید، چون مکافات جنایت ها خود را در راه می بینید.

شما فکر می کنید اگر ملت ایران مسلح شود خشم فروخفته اش، چند روز به شما اجازه نفس کشیدن خواهد داد؟

شما فکر می کنید شعله های آتش انتقام چهل و چهار سال خونخواهی، تا چند روز به شما اجازه فرار و جابجا شدن در کانادا و انگلیس را خواهد داد؟

شما فکر می کنید این حجابی که بزور می خواهید بر سر زنان ایران میخ کنید توان پوشاندن اینهمه جرم و جنایت خیل تبه کاران رژیم ملایان را خواهد داشت؟

این زنان نیستند که نیاز به حجاب دارند، این خیل جنایتکاران رژیم ملاست که برای پنهان شدن از اینهمه جرم و جنایت نیاز به حجاب دارد.

 

باش تا صبح دولتت بدمد

 

www.farah-notash.com

Women’s Power

 

 

 

نماینده سپاهی مجلس: پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند که کار نظام تمام است

محمد اسماعیل کوثری

 

منبع تصویر،TASNIM

 

۲۳ تیر ۱۴۰۲ – ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳

سرتیپ پاسدار محمداسماعیل کوثری، از فرماندهان سپاه و نماینده مجلس شورای اسلامی، می‌گوید سال گذشته بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی نگران آینده حکومت بوده و بیم سقوط آن را داشتند.

او گفته:‌ «پارسال همه رسانه‌ها علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها.»

آقای کوثری، که پیشتر جانشین قرارگاه ثارالله، قرارگاه امنیتی سپاه در تهران بوده، گفته است که از نظر او تهدیدها علیه آینده نظام حکومتی ایران به نوعی «امتحان» وفاداران به حکومت بوده‌اند.

او می‌گوید در برابر ابراز نگرانی‌های مقام‌هایی که حکومت را در خطر می‌دیدند گفته:‌ «من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. آیا ایستاده‌ایم یا کم آورده‌ایم، یا به اموالمان می‌چسبیم و دیگر حرکت نمی‌کنیم.»

اعتراضاتی که پس از کشته شدن مهسا (ژینا) امینی آغاز شد حتی از اعتراضات دی ۱۳۹۶ و آبان ۱۳۹۸ هم وسیع‌تر بود و ماه‌ها همه‌روزه در شهرهای مختلف ایران ادامه داشت. این گفته اسماعیل کوثری درباره اینکه «خیلی‌ها ترسیده بودند» اظهارنظر کم‌سابقه‌ای از برآورد وابستگان حکومت از خطر ناشی از این اعتراضات است.

https://www.bbc.com/persian/articles/c90v8elz4ewo

Comments are closed.