سرنگونی عاجل … ولی نه برای حجاب

سرنگونی عاجل … ولی نه برای حجاب

جبهۀ مردم برای نجات ایران خط 3- نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره 104

پانزدهم فروردین= 4 آپریل 2023

همزمان با اعلان رهبر دزدان سید علی، که کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، حمله شیمیایی نیز به مدارس دختران در سراسر کشور دوباره شروع شده است، لذا سرنگونی رژیم از بن فاسد ملا به دست توانای ملت دلیر ایران یک باید عاجل می نماید.

 حجاب فقط کف روی آب است. سرنگونی برای همان اقتصاد کج و کوله ای که سید علی رهبر دزدها بلاخره امروز به زبان آورد. اقتصاد ورشکسته ای که علتش غارت های کلان بیت رهبری و اعوان و انصارش از خزانه و اموال ملی، سالیان دراز جاری است ، وامروز برای پوشش بی آبروی های کلان، چون حقوق عقب افتاده شب عید معلمان، باید مجرمین صوری را دستگیر کنند. و به هیاهوی حجاب عمدا دامن بزنند.

 آن اسلام ناب محمدی بی طبقه توحیدی، که این ملایان خائن، ارائه آن را به ملت ایران نوید می دادند و در صدد صادر کردن آن نیز بوده اند بطور روشن این است ؛ دلار 6 الا 7 تومانی قبل از انقلاب را، این خائنین به 60000 تومان رسانده اند. با بالا بردن مدام قیمت دلار، به عنوان بریدن جیب ملت ، و زدن به جای خالی بودجه های دزدیده شده، امروز ملت ایران را با هولناک ترین شرایط اقتصادی روبر کرده اند. و برای روکش این همه رذالت و دنائت و راه گم کردن و آدرس عوضی دادن، چپ وراست بساط حجاب را داغ می کنند.

و از طرفی رئیس دفتر بیت غارتگر و استعماری سید علی خامنه ای ، با گردن کج مصاحبه راه می اندازد، که ای ملت بدانید و آگاه باشید که ارباب تریاکی من بسیار مختصر و ساده زندگی می کند . و حقوق خود و خانواده اش را از نذورات و صدقات و گدایی سر هم کرده و کاری به خزانه و چاه های نفت و پارو کردن پول از بنیاد مستضفین و غیره ندارد. و قالیباف که از صدقه سری کودتای رفسنجانی- خامنه ای حالا در این قحط الرجال رئیس مجلس ایران زمین شده است ، با بی حیایی محض دولت را و پلیس را و قوه قضائیه را با هو و جنجال برای اسلامی کردن زنان بی حجاب به پیش می راند. حالا ما از دخترش که در لباس عروسی آنچنانی در اینترنت می چرخید نمی گوییم و از یک هواپیما و چمدان های سیسمونی،

 ولی از اصل قضیه که نمی توان عدول کرد. این رژیم به لحاظ اقتصادی مدت هاست که

سرنگون شده است. این ملایان با هو جنجال و علم کردن حجاب، خودشان را از ورطه عریان شدن واقعیت می خواهند نجات دهند. آقا با حجاب که نمی توان آبرو خرید. آبروی شما مدت هاست که در مشهد مالزی، با فروش زنان ایران در صیغه های نیم ساعته و جمعی، و آن هم به 500 دلار در

خاورمیانه و آسیا و افریقا و .. رفته و شما بارتان را همگی بسته اید.

   این تخت پادشاهی سید علی خلیفه پوشالی مسلمین روی چهار پایه اقتصاد نیست. و با یک هل سرنگون است. حال این موضوع بسیار مهم و اساسی از نظر شرع و سیاست حرام است یا نه! ولی، مثل روز روشن است که تخت سید علی را تمام نیروهای مسلح دنیا هم دیگر نمی تواند نجات دهد. چون اقتصاد که زیر بنای یک نظام است بی پایه شده است. نه این که سه پایه شده.

سید علی ، لوده مطیع بی سوادی، چون احمدی نژاد و ابراهیم رئیسی را با حقه بازی رئیس جمهور کرده است. تا خزانه را به میل خود خالی کند. حال باید توی آن گوش کرش بکند که اقتصاد نابود، پایان کار خودش شده است. و این سقوط اقتصادی، ربطی  به تحریم ها نداشته بلکه پایه اصلی آن غارت خزانه ملی و واریز ارز ملی با رقم های میلیاردی به بانک های کانادا و از آنجا به بانک های انگلیس است.

شما که این همه داعیه دوستی با چین و روسیه را دارید، چطور ارز ملی ایران را هرگز به بانک های چین و روسیه واریز نکردید!؟

سید علی کارت خرابه. حجاب بر سر کل زنان دنیا هم افاقه نخواهد کرد. دست از این بازی حرام و حلال بکش و شبانه فلنگو ببند و با اهل بیت درو! ترا بخیر و ما را به سلامت!

 

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.