بنیاد کمک‌رسانی زنده یاد دکتر آیدا رستمی

بنیاد کمک‌رسانی زنده یاد دکتر آیدا رستمی

«حامی مجروحان و محرومان»

جبهۀ  مردم برای نجات ایران – خط سوم – نه ملا نه آمریکا

 

جبهۀ  مردم برای نجات ایران – خط سوم – نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره 96

9 بهمن = 29.01.2023

فرح نوتاش- وین

RTEmagicC_Picture_1_02.jpg

 

آنچه که حضور معنوی دکتر آیدا رستمی را در ایران به یک ضرورت مبرم تبدیل کرده است، شایستگی‌های او در زندگی کوتاه، ولی پُربارش بوده است.نیت این نوشته بیان شرح حال او نیست، ولی در این‌جا نکته مهمی از او لازم به ذکر است. خدمات شایان دکتر آیدا رستمی برای کمک به مجروحان بقدری شفاف و بی‌خلل بوده که در عین جوانی، وصیت خود را برای دفن جسدش در محل ولادتش گرگان، در صورت کشته‌شدن در میدان کار و مبارزه، به مادرش اعلان کرده بود. و همین واقعیت، جای هیچ شبهه‌ای در عشق عمیق او به مردم و کمک به زخمی‌های راه آزادی باقی نمی‌گذارد. او در جایی که احتمال چنین خطری را می‌دیده، ولی با عزم راسخ به خدمت رایگان خود در منزل‌های مجروحان،  که برای حذر از دستگیری، از رفتن به بیمارستان‌ها خودداری می‌کردند، ادامه می‌داده است.

زنده یاد دکتر آید رستمی تا روزی که توسط مزدوران رژیم ملا ربوده، بشدت شکنجه و کشته شود، بی‌دریغ به مداوای مجروحان راه استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی می‌پرداخت و این اوج انسان‌دوستی، بدون شک پایه اصیل قهرمانی او شده، و وی را به ستاره همیشه درخشان جامعه ایران تبدیل کرده است.

حمایت از حضور معنوی او در جامعه، حال وظیفه اعضای دیگر جامعه می شود.

هویت ملل، درخشش این ‌چنین ستاره‌هایی در عرصه جوامع هستند. و این چنین شخصیت‌هایی الهام‌بخش نویسندگان، شعرا و هنرمندان جامعه شده و موجب اعتلای هرچه بیش‌تر باورهای انسان‌دوستانه در جوامع می‌شوند.

بعد از درج شعر وسرود آیدا، در سایت اشتراک،

https://eshtrak.wordpress.com,

 مدیر مسئول سایت، آقای آمادور نویدی، ایده ای را مطرح کردند، و این‌که سی دی این سروده را برای کمک به مجروحان اعتراضات اخیر بفروش برسانیم.

نظر ایشان بسیار پسندیده بود و مورد قبول واقع شد. برای این کار ایشان شماره حساب بانکی کمک های مردمی خود در سیدنی – استرالیا را پیش‌نهاد کردند. که درپایین نوشته شده است.

از تمام هموطنان عزیز در سراسر کره خاکی تقاضا می شود، سرود آیدا را از سایت

www.farah-notash.com

لود کنند (و  شعر آیدا نیز در کتاب شعر 9

Poem Book 9-) در همان سایت درج شده است، آماده کپی گرفتن است) و هرقدر که مایلند، به نام

Aida

، به حساب:

Commonwealth Bank of Australia

Account’s Name: A. Navidi

PBS: 062125

Account number: 10081204

06212510081204

 

 واریز نمایند.

دریافت ها و پرداخت‌ها، با نظارت حداقل 3 نفر از مبارزین ایرانی در سیدنی خواهد بود، و در سایت اشتراک به اطلاع عموم خواهد رسید.

و به این صورت، با همت عالی ملت ایران، (“بنیاد کمک رسانی زنده یاد دکتر آیدا رستمی -حامی محرومان و مجروحان – ) تاسیس می شود و حضور معنوی دکتر آیدا رستمی برای همیشه در جامعه ایران حفظ خواهد شد. اگر رژیم ملا برای چند صباحی طولانی کردن عمر ننگینش به ملایان زن‌ستیز، نوکر و دست‌نشانده اجنبی، نیاز به کشتن زنان و مردان شجاع و قهرمان ایران را دارد، ملت ایران با تاسیس سراسری بنیاد آیدا رستمی به قهرمانان خود زندگی ابدی می‌بخشد.

ایجاد بناهایی در سراسر ایران با نام  بنیاد کمک‌رسانی زنده یاد دکتر آیدا رستمی «حامی مجروحان و محرومان»، از برنامه‌های آتی ملت ایران خواهد بود.

زنده باد مردم مبارز ایران

زنده باد یاد و خاطرۀ قهرمانان دلاور ایران

www.farah-notash.com

Women’s Power

 

Comments are closed.