امانشان ندهیم… همگی به خیابان ها بریزیم

امانشان ندهیم… همگی به خیابان ها بریزیم

جبهۀ مردم برای نجات ایران -خط سوم- نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شماره 92

بیست ودوم آذر= 13 دسامبر 2922

آهای ملت دلیر ایران اکنون وقت عزا نیست. این ملایان بعد از هر کشتار پرروتر شده و گستاخانه در مورد کشتارهای بعدی خود بالای منبر می روند. دهان این مردک وزیر اطلاعات باید خرد شود. اکنون وقت ضربه زدن به دهان این آخوند های بی ناموس ضد مردم ایران است. این ملایان دزد و جنایتکار وقیح، در بر خورد با سکوت مردم جری تر می شوند. سکوت  کافی ست فریاد خشم بکشیم. بگذار تن آنان از صدای نعرهایمان بلرزد. اکنون وقت غم نیست. اکنون وقت خشم و ضربه زدن بر پیکر این رژیم متعفن پوسیده است.

ای تمام ایران به پا خیز و با اعتصاب سراسری خود از هم امروز کمر این رژیم بی ناموس را بشکن

زنان و مادران داغدار به پیش. ما هرگز از این آلودگان به صیغه های مشمئز کننده و چرکین نیم ساعته نمی ترسیم. ما هرگز از این دزدان و جنایتکاران نمی ترسیم .زنان به پیش . فرزندان دلاور ما گوشت سلاخی این نفرت انگیز ها نیستند. دهان ملایان را ما زنان خرد خواهیم کرد.

اجازه ندیم جان بگیرند و نفس بکشند.

خود را برای ضربات محکم زیر حجاب مخفی کنیم و دمار از روزگار این بیشرمان تاریخ درآوریم .

به پا ای ملت قدرتمند به پا

به پا ای تمام ایران یکجا به پا

www.farah-notash.com

Women’s Power

 

وزیر اطلاعات ایران مخالفان را به «عملیات برون مرزی» تهدید کرد

اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات ایران در مصاحبه‌ای که تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی منتشر کرده می‌گوید: «هرکس در آشوب و اغتشاش علیه مردم( منظورش علیه ملایان ضد مردم است)  نقش داشته، هر کجای ایران و دنیا باشد مجازات خواهد شد.»

تهدید آشکار مخالفان حتی در خارج از مرزهای ایران از سوی بالاترین مقام اطلاعاتی جمهوری اسلامی همزمان با دومین سالگرد اعدام روح‌الله زم صورت می‌گیرد که پس از ربودن در خاک عراق به ایران منتقل و چندی بعد اعدام شد.

چندی پیش روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اختصاصی از نگرانی کشورهای غربی نسبت به تحرکات نهادهای امنیتی ایران و سپاه پاسداران برای انجام عملیات‌ علیه مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از این کشور خبر داده بود.

Comments are closed.