گلایه مادر ابراهیم شریفی‌پور از کشته‌شدگان اعتراضات در بوکان

گلایه مادر ابراهیم شریفی‌پور از کشته‌شدگان اعتراضات در بوکان

یک کاربرِ توئیتر گفته است که مادر ابراهیم شریفی‌پور از جان‌باختگان اعتراضات در بوکان را بر سر مزار فرزندش دیده و او با چشمانی گریان گله کرده است: «در این نوروز هیچ کس حرفی از ابراهیمِ من نگفتە و حتی نامی از او نبردەاند.»
به گزارش سایت حقوق بشری «هه‌نگاو» ابراهیم شریفی‌پور، ۲۹ ساله در جریان اعتراضات «زن زندگی آزادی» ۲۵ آبان در بوکان هدف گلوله مستقیم نیروهای حکومتی قرار گرفت و بیمارستان منتقل شد و هشتم آذر به‌دلیل شدت جراحات جان
باخت.

گلایه

 

25.3.2023= 5 فروردین 1402- کد مطلب 263812

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=263812

بانو شریفی پور ، مادر بزرگوار قهرمان ابراهیم شریفی پور

بر گورعزیز جان باخته ملت ایران، ابراهیم شریفی پور، تو امروز به نمایندگی از طرف ملتی بر گور عزیز جانباخته تنها نشسته ای.حقیقت این است که ملتی با اشگ خود گور تک تک این عزیزان جان باخته را در این بهار دارد می شوید. تمام این مردان و زنان شجاع، مشعلداران شاهراه مبارزاتی مردم ایران علیه ستمگران استعماری حاکم بر این ملک و مردم هستند. همه این عزیزان، چه مرد و چه زن ، برای مردم ایران عزیز و محترم و قهرمانند.

بزرگداشت با شکوه تمام دلاوران جان باخته از مهمترین گام های شوربرانگیز در روز آزادی خواهد بود. نه … تو

تنها نیستی . ما همه در کنار تو و تمام مادران و پدران جان باختگان قهرمان هستیم. اگر چه ظاهرا نه حاضر و نه در کنار شمایان . دل قوی دار و بدان نگاه ملت ایران به سوی مادران جان باختگان است. بدان که امروز شما مادران مشعلداران این راه دشوار هستید.

 

 

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

Comments are closed.