ایران بهشت غارتگران

ایران بهشت غارتگران

جبهۀ مردم برای نجات ایران – خط سوم – نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شمارۀ 91 

بیست و دوم آذر =13 دسامبر2022

 

از شروع انقلاب ایران، سه ماه قبل تا کنون، تقریبا 450 نفر از معترضین ( 29 زن، 60 کودک و بقیه مرد) توسط بسیجی ها و لشگر اراذل و اوباش سیدعلی ( لباس شخصی ها ) کشته شده اند. تقریبا 

20 هزار نفر دستگیر و ناپدید شده اند. و  به هنگام دفاع معترضین از خود، 12 بسیجی کشته شده اند. دادگاه ملایان به 56 نفر از آنانی که به هر نحو از خود دفاع کرده اند، حکم اعدام داده است. دو جوان تا کنون به دار آویخته شده اند.    

لابی های ملایان در رسانه ها ( افراد و گروههای نفوذ و فشار که مزد هم می گیرند) با ضد امپریالیست نشان دادن ملایان، دارند خاک به چشم مردم می پاشند. که این رژیم به لحاظ انقلاب رنگی توسط آمریکا تحت فشار است و اذهان عمومی جهان را برای کشتار معترضین توسط ملایان مهیا می کنند!  آنان سعی می کنند حقایق را نادیده گرفته و مقالاتی را که ملایان به آنان داده اند ، دوباره نویسی و یا ترجمه کنند. پس با خواند تمام مقالاتی که به نفع ملایان نوشته می شود، خود بخود لابی ها افشاء می شوند!

یکی از مقالات توسط گوین کارل اورایلی: به نام بهار ایرانی در روزنامه آلمانی” لینکه زایتونگ” به تاریخ 16 نوامبر 2022 درج شده است. در این مقاله نگارنده با دادن چند علامت بطور ساده انقلاب را رنگی معرفی کرده است. علایمی که برای فعالین سیاسی ایرانی نیز پنهان نیستند. اگر چه این علائم موجودند، ولی این یک روی سکه است. و لابی ها با اغماض از آن روی دیگر سکه، که 10 میلیون کودک خیابانی ، زندگی زیر خط فقر 75% مردم، ظلمات فلاکت که ملایان با غارت بودجه ملی به مردم تحمیل کرده اند، تحریم های بی پایان آمریکا، فقدان محض هر گونه آزادی های فردی اجتماعی و سیاسی، ملتی با انباشت همه گونه توهین به نام خدا و دین، ملتی با تعدادبیشماری از جوانان بدون شغل، ملتی با تعدادبیشماری از کارگران پرداخت نشده حد اقل دستمزد برای 6-12 ماه، ملتی با کارگرانی بدون هیچ نوع حقی، بواسطه خصوصی سازی،  ملتی با هیچ آینده برای جوانان، ملتی که در هر اعتراض کشته می شود، دستگیر می شود ودر زندان به او تجاوز می شود و کشته می شود، ملتی بطور محض با هیچ حق و احترامی برای زنان – به عنوان انسان، ملتی که تمام بودجه اش برای تحمیق ملل دیگر دزدیده می شود، ملتی با شهر بزرگی( مشهد)  برای فحشا در خاورمیانه متشکل توسط ملایان  برای دریافت دلار از مردان خاور میانه،بجای ایجاد کار آبرومندانه برای زنان، ملتی با مدرسه هایش تسخیر شده توسط 2 میلیون ملا و اخراج معلمان، ملتی که مردانش در مساجد موعظه می شوند که چطور از کودکان و پسر بچه ها سوء استفاده جنسی بکنند، ملتی که معترضین اش در خانهّ خیابان و زندان کشته می شوند، ملتی که قبول ارتجاعی ترین افکار به نام خدا و دین به او تحمیل می شود، ملتی که از هیچگونه حمایت اجتماعی برخوردار نیست چون تمام بودجه کشورش برای خرید خانه های لوکس توسط ملایان در کانادا و دیگر کشور ها دزدیده و منتقل می شود، سخنی در میان نیست. چطور می توانید ملت بپا خواسته برای حقوق انسانی خود را نادیده انگارید؟ و با این یک سویه نگری به کشتار ملایان کمک کنید؟ شما مسئول تمام کشتار در زندان ها به دلیل حمایت از ملایان هستید.

رهبر! سیدعلی خامنه ای توسط مردم انتخاب نشده است. او در کودتایی طراحی شده توسط رفسنجانی کشور را تحت سلطه خود درآورده است. مردم ایران سالهاست که دیگر رای نمی دهند. چون صندوق آراء آنان بطور کلی با صندوق تازه و آراء تقلبی انجمن حجتیه تعویض می شود. 

تمام ، شورای نگهبان،روسای سه قوه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، و هر پست مهمی توسط باند سید علی انتصاب می شوند.( آنانی که این روزها سعی در جدا کردن خرج سیدعلی از دیگر افراد حجتیه در سپاه و غیره دارند ، در حال پاشیدن خاک به چشم مردم هستند. این سازمان مخوف انگلیسی آن چنان بهم تنیده که جدا شدنی نیست. و سخنگو و رهبر این قافلۀ دزدان و جانیان همان سید علی و پسرش مجتبی منصوب انگلیس هستند.)  

انجمن حجتیه که تحت نام شیعه بر ایران سلطه دارد و در امور ممالک دیگر اسلامی و غیراسلامی  دخالت می کند، در سال 1334 توسط شیخ محمود حلبی از نوکران انگلیس علیه دین بهاییت که توسط آمریکا در قرن پیش ایجاد شده بود، تاسیس گردید. همانطوری که بهاییت با امام دوازدهم ( اسطوره!) حشر و نشر دارد، این ها نیز امام زمانی، ولی از جنس انگلیسی هستند. و معتقدند امام غایب، که ناجی بشریت، زمانی ظهور می کند که جهان لبریز از فسا باشد.  از این رو به عقیده آنان ایجاد فساد بخشی از مهیا کردن ظهوراست!!

این رژیم استعماری، نظامی نیست که ملت ایران بتواند آن را بیش از این تحمل کند. 

ولی لابی هایی که این انقلاب را یک انقلاب رنگی مشخص می کنند، نمی خواهند از هیچ یک از این ضعف ها صجبت کنند. چون به منافع شخصی آنان لطمه خواهد خورد. 

نویسندۀ دیگری به نام” دیمیتری نفیودوف ” در مقاله اول خود، این انقلاب را درست با همان مشخصات داده شده توسط  لابی بالا، رنگی معرفی کرده. و در مقالۀ دوم خود نشان می دهد که چطور آمریکا این انقلاب را با نزدیکی ایران به روسیه و چین شروع کرده است. ترجمه فارسی موجود است! 

البته آمریکا مخالف همکاری های نامبرده است. ولی آن، همه ماجرا نیست. این تحلیل یک سویه، مبارزه حقیقی مردم برای احقاق حقوق خود را به ناحق نادیده می گیرد. و توهین به ملتی است که علیه آمریکا است و برای حق خود قیام کرده است. 

برخی از چپ های ایران ، مردم را از افتادن به تله انقلاب رنگی آمریکا بر حذر می دارند. ولی هیچ راه حلی برای حمایت از بخش انقلاب مردم نمی دهند! و با حضور ملا کاملا راضی و خوشند. 

سئوال این است، آیا امپریالیسم آمریکا تغییر خواهد کرد؟ 

یا این ملت باید تا ابد از وحشت انقلاب رنگی آمریکا، ملایان را تحمل کند؟ تا در تلۀ انقلاب رنگی آمریکا نیافتد!؟ آیا باید ملتی نیم قرن در زیر یوغ امپریالیسم پوسیده بریتانیای بماند یا برای رهایی خود قیام کند؟  آمریکا سعی دارد در هر اعتراضی برای چرخش آن به سود خود مداخله کند، ولی کمک وحشتناک شما  برای حفظ  رژیم، راه حل بهتری نیست!

خط سوم، که علیه ملا و آمریکا مبارزه می کند، معتقد به “استقلال …عدالت …آزادی”است. و دین را مسئله خصوصی افراد می شناسند. و با شعار مرگ بر ستمگر- چه شاه باشه چه رهبر،حضور خود را در تمامی عرصه های داخل و خارج نشان داده است.  

هفتۀ قبل آمریکا 4 شرط برای متوقف کردم حمایت خود از انقلابیون به ملایان پیشنهاد داد!

….از چین وروسیه کنار بکشد

…. تمام شرایط آمریکا را در زمینه فعالیت های هسته ای بپذیرد

…. مداخله در امور ممالک دیگر خاورمیانه را خاتمه دهد.

…. کمک به هوتی های یمن را متوقف کند.

نوکران ایرانی آمریکا، بازیچه ای بیش نبوده اند.

جهان می داند که حقوق بشر مطلقا برای آمریکا مهم نیست. آنچنان که هنوز نظام برده داری در زندان ها آمریکا متداول است. پس هدف از مطرح کردن عدم رعایت حقوق بشر در ایران، چرخاندن ملایان به جهت منافع آمریکا است!

ولی آمریکا باید بداند ایرانیان هرگز کودتای سال 1332 را فراموش نخواهند کرد. و از طرفی حمایت ایرانیان از خمینی، برای اعتراض او به قانون کاپیتولاسیون آمریکا در ایران در سال 1342 بوده است.  آمریکا نباید امیدی به تحمیل نوکران خود به ایران داشت باشد!

ایرانیان مصمم هستند تا این رژیم استعماری ملایان را پایین بکشند. 

و ایرانیان به آمریکا، ملا و لابی هایش می گویند : 

مرگ بر آمریکا

مرگ بر ملا و لابی هایش

 

 

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power

 

Comments are closed.